Strålande solsken ute idag!

Så underbart väder det ska vara hela dagen idag och det kommer att bli en varm och skön dag! JAg ska tillbringa dagen med att ligga och sola! Få lite färg och inte se ut som att jag suttit inlåst i en jordkällare i 10 år!

Jag började med min diet igår och trots att jag var jättehungrig på kvällen igår så ignorerade jag min skrikande mage och gick och lade mig, vill man bli fin så får man lida pin! Känns mycket bättre idag! Läste en artikel om att ju fetare man var desto mer mat ville man äta så om man vill gå ner några kilo får man tänka att man är smal och inte behöver så mycket mat.

Har fortfarande ont i halsen men min förkylning har börjat ge sig! Nu ska jag läsa aftonbladet och sedan ska jag packa iordning det jag ska ha med mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Spana in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett läppglans från Dior!

2008-05-27 @ 09:03:36
URL: http://lisalisalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0