Spinning ikväll!

Ikväll ska jag på spinning med min mamma. Hon vill komma i form till sommaren och tänkte att vi kunde pröva på spinning. Jag har provat spinning och det är verkligen inget för mig! Man får så himla ont i baken efteråt, jag får det i alla fall och sedan är det jättejobbigt men vill min mamma testa det så visst kan jag följa med!

Jag har börjat om på nytt med att komma i form! Har levt lite onyttigt med både mat och alkohol! Nu är det ändring på det. Ska åka iväg och handla frukt och grönsaker efter skolan och sedan är det bara nyttig mat som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att få ont i stjärten det är liksom det som är grejjen med att spinna. När jag spinner så svettas jag som en gris det är grymt bra träning. Det är bara att stå ut med det onda som påmminer om att få en sadel uppkörd i arslet

2008-05-19 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0