Ska ut i friska luften nu!

Har legat inne hela dagen när det har varit så fint väder men till mitt försvar så kan jag säga att jag inte varit bakfull utan bara trött för jag kunde inte sova inatt för jag var så täppt i näsan och kunde inte andas.


Det var helt sjukt igår. Jag mådde bra hela kvällen och sedan när vi varit och fylleätit varsin pommesfrites och falafel tallrik så blev min näsa helt igentäppt och jag fick ingen luft. Var tvungen att andas genom munnen och blåsa vitlölsandedräkt på folk. När jag satt och väntade på på skjuts så trodde jag att jag skulle dör för jag fick verkligen ingen luft, det var så jobbigt.

Nu ska jag åka och handla smör och parmesanost för ikväll ska jag grilla sparrises som jag fick av Henrik när han åkte till Tyskland. Får se vad I tycker om min grillrätt, hon brukar gilla de få sakerna som jag bjudit henne på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag delar ut morgontidningen :) eller jag gjorde :D

2008-05-25 @ 16:29:14
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0