Ska jobba som croupier ikväll.

Jag åt vegetarisk korv med bröd till middag idag och det var gott. Nu sitter jag och dricker kaffe och laddar tills ikväll för då jobbar jag. Ikväll blir det som croupier och det är ett jobb jag är så trött på. Ni skulle bara veta alla idioter man träffar på, blir så irriterad på en del människor som kommer och spelar. De fattar ingenting, är skitfulla, luktar illa (en del gör det), ser äckliga ut och är otrevliga och tror att de är något!

Vet inte hur många gånger jag fått slå näven i bordet och skrika:
- Här är det jag som bestämmer!
I och med att de regler vi har på Black Jack i Sverige inte är identiska med de europeiska reglerna så tror en del spelare att jag "fuskar" för att reglerna är annorlunda och hur man än förklarar så fattar de inte. På senaste tiden så har jag inget tålamod med stöddiga typer. Jag larmar på direkten efter vakten och säger att han ska bort sen slipper man det problemet.

Hoppas att det blir lugnt ikväll och att jag får in mycket pengar för jag har provisionsbaserad lön. Hoppas också på att det inte kommer några idioter eller stöddiga typer för jag kommer att bli vansinnig om någon säger emot mig ikväll, har varit på dåligt humör hela dagen p.g.a vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0