Riktigt förkyld och vill åka utomlands.

Är förkyld och det känns som att det aldrig går över, tycker att det är jobbigt. Jag dricker te nu och det hjälper lite mot när man har ont i halsen.

Igår var jag ooch grillade med Henrik ute i hans mammas sommarstuga och det var kallt där. Henriks bror och hans tjej var där, liksom hans syster och hennes kille. Det var jättejobbigt att vara där ute för vi blev attackerade av mygg hela tiden och det var inga små myggor heller utan de var jättestora! Dessutom var inte maten särskilt god och när vi skulle äta efterätt så hittade jag flera små larver i hallen vi fick till en kaka och jag trodde att jag skulle spy men alla andra åt så vem vet om jag är överkänslig eller något i den stilen?

Min egen lilla mamma var inte hemma på morsdag men jag åkte dit på kvällen och gav henne ett morsdagskort och då blev hon glad, hon hade varit hemma hos mormor och morfar och ätit.

Idag ska jag ta det lugnt, blir till att storstäda hemma för nu har det verkligen blivit stökigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0