POWERNAP

Finns det något skönare än att ta en powernap, sova lite på eftermiddagen och sen vara fit for fight och kunna åka till jobbet. Jag ska ta en liten tupplur nu tänkte jag men är så fruktansvärt hungrig men orkar inte ställa mig och laga mat.

Idag var jag hemma hos min mamma och solade hela dagen och det var så skönt och nu har jag fått riktigt snygg brun hud. Min pappa siom har en thailänsk fru tycker att det är jätteroligt att jag ligger och solar och hennes dotter undrar över varför jag vill bli brun, hon tycker nämligen att det är fint att vara vit! Hennes dotter säger att hon också vill vara vit och ha guldfärgat hår som mig och min yngsta syster (min yngsta syster är blek som ett spöke, var det när vi var yngre i alla fall).

Nu är det powernap som gäller. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0