Plugg och brun utan sol!

Ja nu har jag pluggat! Jag är så duktig! Egentligen är jag väldigt duktig i skolan men att komma igång är väldigt svårt för mig! Jag brukar få högsta betyg i det mesta jag gör (inte för att skryta) men när jag gick ut gymnasiet hade jag högsta betyg i alla ämnen utom i matte och naturkunskap, där hade jag bara G och det är för att jag inte kan räkna´. Jag har övat och övat men det går inte för mig att lära mig mattematik och naturkunskap är så tråkigt!

Efter att jag hade pluggat så smörjde jag in mig med brun utan sol för idag är det för kallt för att ligga ute och sola. Tråkigt värre tycke jag. Nu ska jag sitta på min balkong och läsa lite psykologi! Kan behövas efter helgen, hände en jobbig/rolig sak när jag jobbade i lördags. Kanske berättar om det senare, får se om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0