Ont i halsen och förkyld idag.

Jättefint väder ute idag men det blåser kalla vindar. Då kan jag inte ligga och sola för då kommer jag att frysa ihjäl och det är inte så kul.Funderade på om jag skulle åka till IKEA idag men det känns inte så kul för det är lönehelg och då är alla där och shoppar, det känns bättre att åka en annan helg.

Ska ta mig en tur till apoteket och köpa halstabletter och nosspray för jag har blivit förkyld och fått ont i halsen. Skulle ha gått ut i kväll men nu vet jag inte om jag har lust med det, får se hur jag känner mig senare idag.

Kommentarer
Postat av: S

det är väret som gör att man blir förkyld

2008-05-24 @ 11:20:37
Postat av: Alexander

vi ska bygga världens största friggebod, som ska bli musikstudio =)Tack desamma! :P

2008-05-24 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0