Nytt läge.

Ja vad ska man säga om det programmet? För alla oss som gillar den franska lantliga stilen så var ju inredningen som familjen fick i sitt nya hus hemsk! Det var det gräsligaste och då pratar jag inte bara om den gröna lurviga mattan utan allt var avskyvärt!

Är så sugen på att åka och shoppa inredningssaker till mitt hem! Vill till Ikea och Mio och alla små mysiga affärer med lantlig inredning! Funderar på att göra ett undantag vad gäller balkongen och ha några riktigt färgglada dynor och dukar där men det var bara en idé, kanske inte funkar i längden. Behöver ha lugna färger i mitt hem så att jag kan koppla av!

Ska göra en kopp kaffe nu, känner mig så sugen på det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, det är ruskigt gott! :)

2008-05-05 @ 21:10:52
URL: http://elinlindstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0