Nystart inför beach 2008

Jag har definitivt legat av mig med allt vad träning och sund kost heter men nu har jag gjort en nystart med start från idag. Tycker att måndagar är en utmärkt dag att börja om på nytt på!

Som mål har jag att gå ner 4 kg och det ska jag lyckas med. Vill kunna visa mig på stranden i sommar utan att folk ska tro att det är en strandad val istället för en människa som ligger och solar!

För att lyckas så har jag konstruerat en egen meny som jag ska leva efter i 2 veckor och den går ut på att jag knäppt äter några kolhydrater överhuvudtaget och istället äter mycket frukt, grönsaker, bönor, linser och råris. Inte världens godaste mat men den är nyttig och det behöver jag!

Är det någon annan som bantar eller följer någon diet och har några bra råd på vad man kan äta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0