Nu ska jag se på Rent hus!

Man kan ju undra vad det är för svinstia de ska visa upp ikväll! Haha skrattar ihjäl mig åt de puckade människorna som frivilligt ställer upp och visar sina äckliga hem för svenska folket och sedan när de blir utskrattade då gråter de ut i Aftonbladet och säger att de blivit lurade! HAha knappast, bor man i en svinstia och ställer upp på ett tv program om äckliga människor så får man skylla sig själv! Eller vad tycker ni!


Så jobbigt är det inte att plocka undan hemma eller diska eller dammsuga. Det är något varje normal människa gör åtminstone när det börjar se för jävligt ut hemma! Jag städade hemma hos mig igår och det tog 2 timmar, nu behöver jag inte städa igen på drygt 2 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0