Nu börjar det hända saker.

Sedan i måndags så har jag börjat banta och det har jag gjort genom att sluta äta godis och sedan bara äta nyttiga saker som frukt, grönsaker och råris för att jag vill gå ner 5 kg till beach 2008. Nyss så vägde jag mig och då visade vågen att jag redan gått ner 1 kg och jag blev så glad och ännu mera sporrad att fortsätta med min kost och hålla mig borta från dålig mat och godis.

Jag har slutat med allt onyttigt men det var en sak som jag inte kunde sluta med och det var kaffe, jag struntar fullkomligt i om det saboterar för mig men det är så gott med kaffe så nej det kommer jag alltid att dricka. Just nu håller jag på att brygga kaffe och det ska blli gott. Det är en del av min morgonritual som är kaffe och tidningen på nätet.


Kommentarer
Postat av: sanna

godmorgon själv :) idag ska jag plugga, mycket plugg blir det. vad händer själv? :)

2008-05-29 @ 07:56:25
URL: http://sndance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0