Men Amanda, vad hände med beach 2008?

Vad har hänt? Jag har inte tränat på hela veckan, inte ens gått på mina powerwalks! Fy fan vilken degklump jag är, usch! Jag som planerade in att ha platt mage tills i sommar!!! Fattas bara viktnedgång på 5 kilo och sedan är jag där! Hmm

Det får bli sallad och kyckling resten av den här veckan och lax, så gott med lax! Får köra med nutrilette också, varva det med mat och sedan träna massor!

Jag och Lotta har ju en tävling om vem som ska gå ner mest i vikt! Lotta håller på att vinna men jag har mer fett att ta av! Ni ska få se!

Kommentarer
Postat av: TooBlessed

S: Är det sant? :O fyfan..

2008-05-14 @ 21:57:01
URL: http://tooblessed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0