Livmoderhalscancer!

Usch vad kaffe jag dricker nu men jag är så trött och behöver en rejäl koffeinkick så jag kan vakna till liv och börja ta tag i min dag.

Klockan 10,15 ska jag vara på vårdcentralen och de ska ta prover från min livmoderhals för att se om allt ser bra ut där. Jag frågade min mamma om hon hade gjort det och det hade hon och hon sa att det inte var farligt och att allt sett bra ut på henne men sen frågade jag en jobbarkompis som sa att de hade varit tvugna att operera bort något på henne för det var en chans att hon annars skulle ha fått livmoderhalscancer. Tror inte att jag har någon chans att få cancer?!

De säger att man kan titta på sin familjehistorik och min mamma har aldrig haft cancer eller någon allvarlig sjukdom och inte har min pappa haft det heller så jag kan väl vara lugn? Hoppas att jag kan det! Inte min favoritsysselsättning att behöva gå till gynekologen! Tycker verkligen inte om det.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag ska vara med boyfrienden, och det är ju roligt =). Du då? =)

2008-05-23 @ 09:08:57
URL: http://gilinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0