Kalas!

Nu ska jag snart ivägpå 27- och 40-årskalas måste bara köpa en present först. Ska man köpa en som de kan dela på eller ska man köpa varsin? De är ju gifta så det borde gå med en present? Kanske köper jag en present till mig också när jag ändå håller på!

Tråkigt väder det är ute idag, jag vill ha sol! Förra helgen var det så fintväder med sol hela helgen. Ska ändå jobba hela helgen så det spelar väl ingen roll förutom att folk blir gladare när det är fint väder, jag blir det i alla fall.

Stackars Tommy var sjuk igår så jag åkte hem till honom med nässpray och min sällskapsresan box, då har han något att göra i helgen!

Nej nu ska jag byta om och åka och shoppa! Skriver mer senare!


Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Intresserad av en ny bloggdesign? Var med och tävla på min blogg. Under kategorin "Mina utlottningsdesigner" finns veckans tävling som går ut idag (lördag) klockan 20:00.

Ha en bra dag!

2008-05-03 @ 12:00:39
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0