Högskoleprovet!

Det gick riktigt bra på högskoleprovet för mig och Henrik blev riktigt förvånad! Jag hade bara sovit i tre timmar på natten och sedan åkte jag och gjorde det och var helt slut. Sedan när jag kom hem så rättade jag provet på studera.nu och fick det till att jag hamnade på 0,4 och det är riktigt dåligt! Jag berättade det för Henrik och han sa genast att jag var ett pucko och att han skämdes över mig. Trots att jag försökte förklara att jag kanske hade rättat och räknat fel men det trodde han ju inte på!

Idag fick jag hem provresultatet och det visade sig att jag hamnade på1,3 och det är bra! Vad sa då Henrik när jag visade honom det? Ingenting, blir så irriterad på honom!

Kommentarer
Postat av: TooBlessed

Ok då :P
Själv vill jag bara gå upp i vikt :P

2008-05-02 @ 16:54:21
URL: http://tooblessed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0