Härlig dag idag och jobbig kväll igår!

Solen skiner och himlen är blå idag och det är jättevarmt ute! Lotta och E kommer hit idag, tanken är att vi faktiskt ska åka och bada! På eftermiddagen så ska vi hem till S och grilla och jag ska iväg och köpa kött så fort affären öppnar.

Igår var jag och solade och sedan var jag och shoppade. Köpte ett par nya shorts från Gina Tricot och sedan köpte jag nytt smink. Jag hann till och med åka och hälsa på min pappa och hans lilla familj.

Idag på kvällen ska jag kidnappa Livia och åka och bada med henne, det är det bästa hon vet men hon får inte göra det så ofta. Så kul att se henne simma för hon ser inte klok ut och sedan grymtar och frustar hon! Får se om jag inte får låna pappas bil, har inte så mycket plats för stora hunden i min bil!

Börjar jobba ikväll också och det ska bli kul! Händer alltid mera saker när det är varmt ute än vad detgör när det är kallt och dåligt väder. Gillar verkligen mitt jobb men ibland är det verkligen jobbigt att vara tjej i det yrket.

Nu ska jag fixa lite hemma och dricka några koppar kaffe sedan ska jag ut i det fina vädret! Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev lite kallt på slutet...men jävligt roligt hade vi!

2008-05-10 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0