Göra iordning mig för jobbet.

Nu ska jag snart åka och jobbigt! Alltid lika roligt, mina vänner ska på bio ikväll och se Ironman kul att jag måste jobba då men jag har ju valt det själv.

Svarta byxor och en vit skjorta och en svart cardigan är vad jag ska ha på mig, fryser alltid innan spelet har kommit igång. Får se vem det är jag ska jobba med idag, hoppas att det blir någon rolig tjej!

Ok nu har jag inte tid att sitta här för jag måste sminka mig och fixa håret. Brukar alltid försöka se så tjejig ut som möjligt när jag åker till det här jobbet så killar som kommer och spelar tror att jag är en blåst bimbo som de kan vinna över!! Hahaha vad fel de har!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag har ingen aning om när biljetterna till Coldplay släpps, de är fortfarande väldigt hemliga med all info!
Vi får vänta lite till.

2008-05-16 @ 21:08:00
URL: http://sommardrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0