Gårdagen.

Igår åkte jag till E och jag tog Tommy med mig. Vi åkte dit för de hade öppet hus på hans jobb som hette Volvo någnting och då hade de uppvisning med alla Volvos grävmaskiner mm så det var passande att jag tog med Tommy dit.

På uppvisningen så spålade de tuff "epatraktor" musik samtidigt som de visade vad alla deras maskiner kunde utföra. Det var väl inte så jättekul för mig att se men tiden gick ändå fort.

Innan vi åkte dit så åkte vi och hälsade på Lotta och E. Vi åkte till Max och käkade (jag åt inte jag bantarr) och här är lite bilder från det.


Tommy och E ville inte att vi skulle ta kort på dem när de åt så det blev bara jag och Lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0