Gå dig smal!

Det brukar vara rubriken i många tidningar att man kan gå sig smal och det stämmer faktiskt! Följ Anna Skippers råd och ta en morgonpromenad varje morgon, det gör underverk men då måste det göras varje morgon!

Jag tycker att man ska försöka äta nyttigt samtidigt som man motionerar för det ger det bästa resultatet. Sedan ska man också äta efter hur mycket man rör sig. Om man går i skolan och mest sitter still och pluggar då ska man inte äta som om man vore en hårt arbetande karl utan mindre portioner och rör man sig jättemycket så ska man äta mer för då förbränner man fler kalorier.

Jag har redan varit ute och gått min morgonpromenad och nu sitter jag och dricker en smoothie. Känns så skönt när man kommit hem från promenaden och sedan är man på bra humör resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0