Fet tjej!

Min lunch idag bestod av nutrilette och 1 kopp rött te med smak av blåbär! Nu är jag på G känner att jag kommer att lyckas! Känner en tjej som är skitfet! Hon är så söt i ansiktet och klär sig snyggt men hennes kropp är så fläskig, tror säkert att hon väger runt 100kg och alla som ser henne tror att hon är gravid för hon har en jättestor mage, den är rund och består enbart av fett, en riktig ölmage fast den är på en tjej!

Jag brukar tänka på henne när jag känner att jag blir godissugen och då tänker jag att om jag äter choklad då kommer jag att se ut som henne. Förstå inte varför hon inte bantar! Alltid när vi träffas och fikar då äter hon jättelite fikabröd och så men fettet kommer inte bara upp av ingen anledning! Träffade henne i mataffären en gång och hon handlade bara onyttiga saker som vitt bröd, massor av kakor och bullar, färdig bearneise sås, pommes frites mm.

Den här personen är alltså väldigt söt och skulle se jättebra ut om hon gick ner typ 35 kg men der gör hon inte och jag undrar varför? Jag har 5 kilos övervikt och tycker att jag rullar fram men hon som säkert har 35 kilos övervikt bara skiter i att äta nyttigt, jag undrar varför? Bara vidrigt att vara så fet och definitvit inte kul att åka och bada när man ska ha bikini!

Nej nu ska jag åka och handla frukt och grönsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0