Dricker kaffe.

Är inne på min andra kopp kaffe och det är fantastiskt gott! Min pappa ringde nyss och sa att jag var tvungen att komma hem till honom och titta till hans hund för de kommer och ska byta ut alla vitvaror hemma hos honom. Förstår inte varför de ska byas ut för de är verkligen inte särskilt gamla men men.

Min pappas tror att hans hund Livia kommer att attackera de som ska byta ut vitvarorna om inte någon är hemma. Hon har jobbat som skyddshund åt polisen och sedan på Securitas så hon tvekar inte att hugga om hon känner att hennes familj eller hon är hotad. Så jag får väl åka dit på onsdag och kolla till henne.

Kommentarer
Postat av: S

Själv dricker jag Te istället...hehe

Ha en bra dag!!

2008-05-12 @ 09:07:04
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0