Det går bra, jag klarar det!

Håller på med min diet den här veckan och ska fortsätta också nästa vecka och det går bra, riktigt bra om jag får säga det själv! Ska nog klara att gå ner några kilo och sedan kommer jag att kunna hålla vikten efter att ha gått ner!

Var ute och solade igår hela dagen och det var ljuvligt att ligga i solen och slappa och slippa jobba eller gå till skolan. På eftermiddagen färgade jag slingor i mitt hår och efter det så tog jag med Lotta, Livia och Sasiwimon ut i spåret och tog en runda på 2,5 km.

Idag ska jag jobba och efter det ska jag ut och springa, tror att jag ska ta 5 km och riktigt ge järnet för det vore skönt och borde ta bort de eventuella tankar om mat som jag brukar få under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0