Blev väckt av världens oväsen.

Nyss så blev jag väckt. Först klipptes det gräs och sedan var det en lastbil som kom med jord och hällde ut det på parkeringen och det var ingen liten jordhög, den var enorm. När han skulle åka härifrån körde lastbilen rätt in i en bil som stod på parkeringen och struntade i att stanna, körde bara härifrån. Det blev världens buckla på sidan på bilen, hela baken är helt intryckt. Jag skrev upp lastbilens registreringsnummer, får väl ge det till den stackars bilägaren.

Nu ska jag vara ledig några dagar och det ska bli skönt, då har jag tid för skolan. Nu ska jag dricka min dagliga dos kaffe och sedan blir det till att plugga!

Kommentarer
Postat av: Denise

Du skulle ringt polisen.

2008-05-05 @ 21:08:33
URL: http://denya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0