Är det ok att sola topless?

Var är det ok att sola topless? Jag vet att man får sola topless på badstranden osv men om man vill göra det hemma och inte vill att alla grannar ska gå förbi och vrålstirra då är det inte ok. Handen på hjärtat så skulle jag vilja sola topless men jag vågar inte för jag vet att folk skulle stirra! Min mamma bor i hus och när jag och min syster fortfarande bodde hemma så hade hon en granne som kom ut och glodde varje gång jag och min syster låg och solade, ett jävla äckel! Min mamma bor fortfarande kvar i huset jag växte upp i och grannen (äcklet) bor fortfarande kvar men nu bor han ihop med en thailändsk tjej och har slutat att glo! Är det då ok om jag ligger och solar topless. Vill ha färg på hela min kroppdärför att jag har en skitsnygg klänning som jag ska ha på ett bröllop och om jag ligger i bikini så blir det ränder. Är det ok?

Måste erkänna att jag är väldigt pryd av mig, lite pryd i alla fall. Vet verkligen inte om jag vågar sola topless och om jag skulle våga vill jag inte att någon äcklig gubbe ska stå och glo. Ska jag sola med bikini eller ska jag våga sola topless?


Kommentarer
Postat av: ginis

men alla drömmar går juh i uppfyllelse så fort vi flyttar in där, kan juh inte flytta på inflyttningsdatumet så tills dess får man lov att drömma om allt vi ska göra!

2008-05-12 @ 12:26:10
URL: http://ginis.blogg.se
Postat av: Sofie

klart att man KAN sola topless. Men om du käner dej obekväm i att göra det ska du ju absolut inte göra det... Om du inte vill ha ränder så kan du ju vika ner banden för då syns det ju ingenting iaf...

2008-05-12 @ 12:45:44
Postat av: impulsans

Ja, absolut, är man stolt över sina små lökar så ;)

2008-05-12 @ 13:07:40
URL: http://impulsans.blogg.se
Postat av: madde

Om du inte känner dig helt bekväm med att sola topless kan du ju alltid ha kvar bikinitoppen men ta ner banden och knyta de bakom ryggen. På så sätt får du inga solränder och du behöver inte ligga med tuttarna i vädret! lycka till =)

2008-05-12 @ 15:14:18
URL: http://tantolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0