Är det här sant om Amandor?

Vad många det är som heter Amanda. Har sett att många som kommenterar på min blogg heter just Amanda. När jag var liten kände jag inte till någon som hette Amanda!! När jag flyttade till en annan stad och skulle börja lekis så trodde alla barnen på lekiset att det skulle börja en neger flicka i deras grupp som hette Amanda för ingen hade hört talas om en tjej som hette Amanda förut och gissa om de blev chockade när Amandan var en liten ljus flicka med långt blont hår! Haha mina kompisar berättade det här för mig typ 10 år efter att vi slutat lekis!

Men är det här sant om Amandor:
Alla Amandor älskar rosa!
Alla Amandor skriver sitt namn med skrivstil för att just Amanda ser så snyggt ut när det skrivs med skriivstil.
Alla Amandor tycker om kaniner, katter och hästar?
Alla Amandor älskar choklad?
Alla Amandor är jättesöta?
Alla Amandor älskar sina kompisar och sin familj?

Är det sant? Är du en Amanda och har något mer som du tror att andra Amandor gillar, berätta! Jag är så nyfiken!


Kommentarer
Postat av: RFoto

Hej

Det va min syrra som klättrade den var ganska hög sex meter typ.

2008-05-23 @ 10:04:05
URL: http://rfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0