Väntar på att min bil ska komma hem!

Inte så kul att Henrik jämt åker runt i min bil men han sa att nästa vecka då skulle hans bil vara klar. Det bästa vore om vi kunde köpa en helt ny bil men det skulle Henrik aldrig gå med på för han kallar det kapital förstöring eftersom bilens värde minskar med drygt 30000kr när man kör ut den från bilhandlaren.

Det är ju så dyrt med bensin också så det kanske är dags att satsa på en miljöbil men jag kan inget om sådana bilar eftersom man måste köpa dem nya. Får se vad som händer. Ernst rullar fortarande (min bils namn). MIn första bil som hette Frida blev vandaliserad av 2 personer så jag var tvungen att byta bil och skaffa ett garage och hitta ett nytt hem åt Frida, för att helt byta samtalsämne!

Nu ska jag fixa håret och när Henrik kommer hem då ska jag åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0