Stackars lillebror!

Min näst yngsta lillebror bröt armen idag eller rättare sagt igår. Han hoppade på studsmattan som han har och övade på olika konster och då råkade han ramla av den och gjorde illa sig i armen. Han hade jätteont i den men det såg inte ut som att han brutit den så han gick och lade sig och idag så svullnade hans arm upp och mamma körde honom till akuten och nu har han bandage och någon slags skena på den!

Jag åkte hem till honom idag och kramade om honom och gav honom lite gott! Han ska bara ha bandaget i tre veckor och sen blir han helt återställd! När jag var lite då bröt jag min arm rejält och en benpipa stack ut! Jag hängde knäveck och sedan när jag skulle ner så lade jag mig på min vänstra arm på något skumt sätt och den gick av! Först så märkte jag inte att den var bruten för jag såg inte den men när jag fick syn på den så började jag gallskrika och springa runt som en yr höna och vråla:
 - Ring efter en ambulans!

Inte lätt att vara liten ibland! Henrik har brutit sitt ben 2 gånger när han har åkt motorcykel. Ena gången körde han omkull och andra gången så blev han påköörd av en gammal kärring (kärringar borde inte få ha körkort!!!).

Nu ska jag kolla på Norges Herligaste och sedan ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0