Snart så

Är jag på Arlanda och väntar på att vårat plan till Grekland ska lyfta! Ska bli så roligt att få komma bort från Sverige ett tag och ha semester med min Henrik. Han ligger och sover nu och jag förstår inte att han inte är lika uppspelt över det här som jag är men alla är vi olika.

Ska snart börja packa ner det vi ska ha med oss men först så ska tvätten som jag tvättar bli klar. Ko  hem vid tre inatt och jag är ganska så trött nu men det får jag ta sedan, helst när jag sitter på planet för jag är jätteflygrädd men det brukar gå bra!

Nu är det kaffe som gäller och sedan ska jag stryka och packa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuligt

2008-06-10 @ 11:18:09
URL: http://melindanemeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0