Sex and the City marathon

Just nu kollar jag på det på tv3. Är det någon som ska se Sex and the City 21 juni? Jag ska i alla fall göra det och har längtat efter att få se filmen redan första gången jag hörde att de skulle göra en film!

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. HAr jätteont i körtlarna som sitter under hakan och har varit så trött ända sedan jag kom hem från Grekland, borde jag ringa vårdcentralen och boka en tid? Har ingen lust, min familjeläkare kan knappt prata svenska och när jag fick eksem på benen så sa han att det var skabb! Orkar inte gå dit! Vill ha en riktig doktor men man får inte byta!

Nu ska jag göra iordning te åt mig och sedan kolla på sex and the city!

Kommentarer
Postat av: Lilla lullan

Körtel feber sånt tar lång tid att bli frisk ifrån. Hade det förra sommaren och då var jag sjuk i två veckor.

2008-06-19 @ 09:18:44
Postat av: Anonym

Läste inte hela förrän jag kommenterade. Byt vårdcentral. Jag är också trött på alla utländska doktorer.. Gå till en annan vårdcentral om du inte får byta. Det finns ingen medicin mot virus så du spar pengar på att ligga hemma och vila dig.

2008-06-19 @ 09:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0