Så många måsten här i livet!

Alltid är det något som man måste göra och det är varje dag något nytt måste kommer upp! Nu när jag är ledig den här veckan så hade jag tänkt att plugga, storstäda hemma, baka och en massa annat men det är så svårt att komma igång.

Fick skoskav igår när jag var ute på min powerwalk och struntade i att gå ut och gå idag. Måste köpa ett par nya joggingskor men jag kommer aldrig iväg och gör det, de jag har nu är helt slut och det är inte bra för fötterna.

Nu ska jag i alla fall börja med att städa mitt badrum och det jag tänkte göra var att avkalka det med ett jättestarkt medel som man sprayar på kaklet och sedan låter man det verka och sedan skrubbar man och så blir det rent. Usch har ingen lust med det för det kommer att ta jättelång tid och så måste jag plocka ut allt från badrummet för jag måste kunna spruta vatten överallt.

Dags att sätta igång då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0