Nu är jag trött!

Gick upp tidigt imorse för att åka iväg och nu är jag trött, det här har varit en lång dag! Var på IKEA med min mamma, mina två bröder och den äldsta broderns flickvän som också heter Amanda.

Köpte ett par gardiner på IKEA och jag ska stryka dem men det får bli imorgon för jag orkar inte nu.

Ska åka och handla lite nya kläder imorgon och sedan ska jag ringa en kompis som var ute och snurrade med sin galna pojkvän i helgen! Min pappa träffade på dem när han jobbade och tur var det för annars hade nog min kompis kille fått spendera natten i en fyllecell för han var verkligen full och riktigt störd! Förstår inte varför hon är tillsammans med honom, orkar inte berätta allt vad han har gjort nu utan det tar jag någon annan gång.

Nu ska jag surfa lite och sedan ska jag dricka te och äta jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

då säger vi det ;). Kommer du hit då? :).

2008-06-25 @ 23:39:21
URL: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0