Kycklingpasta med dragonpesto

Kycklingpasta med dragonpesto blev det till lunch och jag kan stolt säga att jag gjorde allt själv, även peston och pastan! Börjar bli en riktig gourmetkock! Haha

Avslutar min lunch med en stor kopp kaffe för det är så gott! Sitter och funderar på vad jag ska ta mig för resten av dagen, behöver inte åka till jobbet förräns klockan halv fyra. Kanske ringer jag och kollar om jag har någon kompis att träffa eller så går jag upp på stan och köper de blomkrukorna som jag vill ha. Får se vad jag gör, just nu ska jag njuta av mitt kaffe!

Kommentarer
Postat av: annika

japp det blir schindlers :p.

orkar inte med mcdonalds fettiga mat haha



hoppas du får en bra dag

kram*

2008-06-04 @ 11:54:57
URL: http://annika87hammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0