Blir så arg på en viss person!

Kan ju undra vad det är för fel på henne! Cyklade hem till henne för att fråga om jag fick låna hennes bil imorgon bitti för jag ska göra en sak i Västerås då men då ville personen först inte låna ut bilen och sedan ville hon ha betalt för att jag skulle låna den!

Det var jag som köpte bilen åt henne när ingen annan ville låna henne pengar och det var Henrik som följde med och kollade på bilen så att den var ok men det verkar hon ha glömt och sedan har jag lånat ut min bil till henne i flera veckor i sträck när hon inte hade någon bil så varför kan inte jag låna hennes bil en enda gång???

Efter mycket om och men så fick jag låna bilen i 2 timmar men sedan skulle hon ABSOLUT ha tillbaks den! TAck för det, det ska jag komma ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0