Bilder från midsommarafton!


Henrik hoppar studsmatta med sin lillebror.


Vi hittade en vallmoblomma när vi plockade blommor till midsommarstången!


Henrik är inte så förtjust i att plocka blommor.


Midsommarstången blir rest.


Sedan är det dans runt stången!!


Jag njuter av solen som glimtvis tittade fram!


Efter dansen blev det fika med tårta och den här har jag och Henrik dekorerat!


Efter fikat blev det femkamp och frågesport.


Femkamp med en inte nudda marken lek!


Vinnarna i femkampen och frågesporten tillkännages! Jag vann över Henrik i frågesporten!


Vi har ätit middag med Henriks familj och ska iväg på en fest på andra sidan ön.


Vi åker fyrhjuling till festen och jag åker på flaket!


Det var drag på festen och vi stannade till halv tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0