Älsklingen ringde.

Haha Henrik ringde mig nyss från jobbet och sa att jag var tvungen att ha maten ståendes på bordet så fort han kommer hem från jobbet för han var jättehungrig och hade bara ätit sallad idag! Jaha tänkte jag, kul att vara hemmafru när vi inte ens är gifta! Vi är inte ens förlovade och då har vi varit tillsammans i snart 6 år!

Båda mina systrar är förlovade och de har inte varit tillsammans med sina killar särskilt länge! Henriks lillebror förlovade sig nyligen med sin flickvän men Henrik vill inte göra det med mig. I ärlighetens namn så vill jag inte heller springa runt och bara vara förlovad jag vill gifta mig, tycker att de som är förlovade och aldrig kommer till skott med att gifta sig är riktiga mesar! Enligt svensk tradition ska man gifta sig senast ett år efter att man förlovat sig!

Nu ska jag kika i frysen vad jag kan laga till för mat så att älsklingen blir en glad gris när han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja visst är dom ;)

2008-06-24 @ 14:21:01
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0