Vill köpa bil!

Sitter och tittar en snabbis påolika bilar på Blocket och känner att jag verkligen vill ha en nyare bil med aircondition. drömmbilen just nu är audi a3 och de finns sådana som jag vill ha från drygt 40000kr men ska jag köpa nyare bil så kan jag lika gärna slå på stort och köpa en dyrare och nyare. Ska räkna lite på det här med pengar och sedan får jag se vad jag väljer.

Jobb idag igen precis som alla dagar och idag är det sista dagen på månaden så det blir stressigt med allt som ska bli klart osv. Klantig som jag är så brände jag mig på min plattång nyss och mitt pekfinger blev lite bränt!

Kommentarer
Postat av: jonna

Godmorgon:)

2008-07-31 @ 06:31:40
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0