Tjejen med de stora fötterna!

Det är jag! Köpte ett par nya skor förra helgen som jag inte får ner min högerfot i och jag undrar om högerfoten kan vara större än min vänsterfot? Har försökt att gå in skorna hemma så att jag inte får skavsår när jag har på mig dem ute menj det har inte gått så bra för det gör svinont i högerfoten. Lämna tillbaka dem kan jag inte heller göra för jag har slarvat bort kvittot!

Skulle önska att min skostorlek skulle krympa från 40/41 till 38/39 och att mina fötter inte skulle vara så breda för det är de istället för smala och nätta! Det är en förbannelse i min familj att ha stora och breda fötter  och det är inte roligt när man vill köpa några fina skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du kan säkert simma fort med dom där breda fötterna eller börja träna kampsport och få in stadiga hårda sparkar :)

2008-07-04 @ 07:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0