Stressigt värre!

Sitter med morgonkaffet på min balkong och den bärbära. Gick och la mig vid tolvigår och kunde inte somna och ju mer jag tänkte på att jag verkligen borde somna ju mer piggare blev jag men till slut vid tvåtiden inatt så somnade jag.

Idag jobbar jag först på mitt vanliga jobb och sedan ska jag ta ett extra pass som croupier för jag behöver lite extra pengar nu när det är sommar. Har funderat på att sluta som croupier för jag har verkligen tröttnat på att sitta och ha en massa fulla, dryga, stökiga människor runt mig men jag funderar också på att köpa en ny bil så då kan det vara skönt med ett extra jobb.

Ska dricka upp mittkaffe nu och sedan göra mig iordning för att åka till jobbet. Idag ska jag ha på mig korta svarta shorts och en vit blusoch det kommer att bli snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0