Skum tant som ringer.

Skrattade så jag höll på att dö idag åt min lillebror. Jag satt och ¨åt en banan på jobbet och kom på att jag skulle ringa min mamma och säga en sak så jag ringde upp henne och då var det min lillebror Tommy som svarade och jag hade just tagit en stor tugga av bananen och sa:
- Kan jag få prata med din mamma! Tommy fattade inte att det var jag sokm ringde och sprang iväg för att ge mamma luren och sa till mamma:
- Det är en tant som vill prata med dig mamma, hon sa inte vade hon hette.

På jobbet idag var det lugnt. För lugnt om jag får säga min mening, det hände ingenting och jag satt och väntade på att klockan skulle bli fem så att jag kunde åka hem.

Fast hem åkte jag inte utan jag tog en sväng till IKEA och köpte en present till min lillasyster som fyller på söndag och sedanåkte jag till Biltema och köpte ett jetski batteri åt Henrik.

Nu ska jag glo på tvn en stund och sedan ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0