Semester

Skulle vara skönt att ha lite semester nu för jag känner mig sliten. Har så mycket att tänka på hela tiden och det verkar inte som att saker och ting lugnar ner sig utan det blir bara mer och mer saker som jag måste ta tag i.

Var hemma hos min mamma och åtr och det var gott. Blev biff och potatis med gräddsås (jag gjorde såsen och alla tyckte att den var så god!) och till efterätt så fick vi blåbärspaj med vaniljvisp och kaffe.

Nu är jag hemma och har tagit tag i städningen och det är så tråkigt! Jag har gjort klart sovrummet och balkongen nu är det några andra rum kvar men jag funderar på att städa vardagsrummet och sedan ta de andra rummen imorgon. Får se vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Emil

sv: haha, ja den är rolig ;D

2008-07-06 @ 23:22:32
URL: http://eliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0