Jag vill ha semester!!!

Det är väldigt många på mitt jobb som har eller ska gå på semester nu och jag känner att jag också vill ha semester och vara ledig och ta det lugnt! Vill resa bort någonstans, kanske en kryssning vore roligt eller åka bort på spa över en helg!

Det är onsdag idag så nu är det inte långt kvar till helgen och när man jobbar så är onsdagen viktig frö då kan man säga att nu är det inte långt kvar till helgen och sedan kan man börja planera sin helg.

Nu är det dags för mig att äta frukost och sedan ska jag till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Herregud vad jag med vill ha det! Är just nu mitt uppe i 7 nattpass på rad :S

2008-07-16 @ 06:36:51
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0