Jag ska sola idag!

Äntligen är det fint väder med massor av sol! Jag har planerat att ligga och sola hela dagen idag och bli brun!

Det var så varmt att jobba igår och det var massor av människor ute och jag hade fullt upp hela tiden. Det bllev något bråk på uteserveringen och en av vakterna fick en flaska i huvudet och en annan vakt försökte de strypa. Pratade med en av vakterna senare och han var helt förstörd och tyckte att det hade varit jättejobbigt med slagsmålet! Ok, tänkte jag och då jobbar man som vakt?

När jag körde hem från jobbet igår så var jag riktigt trött och körde ganska så fort och möter en polisbil spmsedan vänder och börjar köra efter mig en bra bit för att sedan stoppa mig och låta migb blåsa men det gjorde inget för polisen som stoppade mig var jättetrevlig!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ska jag plocka undan lite hemma för Henrik kommer hem idag (inte för att jag tror att han bryr sig) sedan ska jag åka iväg och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0