Grattis på födelsedagen lillasyster!

Idag fyller minlillasyster 22 år och vi ska hem till henne idag och gratta henne! Har köpt en hel del presenter åt henne och jag hoppas att hon kommer att bli glad! Sedan på kvällen så har vi tänkt att gå ut och äta och de har en  jättegod grillbuffe på Perrongen som jag skulle vilja testa.

Igår var jag och försökte sola men det var bara moln så långt man kunde se och idag verkar det som att det kommer att regna. Ska det inte vara fint väder den här sommaren, ska det bara regna och regna? Har i alla fall fått lite sol på mig och det var när vi var i Grekland!

Kommentarer
Postat av: mingla

Får du betalt för att blogga? Alla verkar få det nu för tiden tycker jag :)

2008-07-13 @ 10:16:41
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0