Fy fan för Powermeet!

Igår började "festen" eller vad man ska kalla det och vi hörde stundtals på jobbet dunkande musik på gatan och höga skrik eller snarare bröl från raggarna som åkte omkring i sina bilar och såg vidriga ut. Tror att det kommer att vara värre idag!

Min kille åkte till Powermeet med några av sina jobbarkompisar igår och jag ska eventuellt möta honom och äta lunch om han hade tid för de skulle ut och åka jetski idag (vissa har det bra)!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe ocg sedan ska jag åka till jobbet. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ha en mysig helg och hoppas du får njuta av solen!

2008-07-04 @ 17:58:04
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0