Det var längesedan!

Som Henrik och jag åt middag ihop men igår var han hemma när jag kom hem från jobbet så jag lagade mat (och han satt och pratade i telefon) och sedan åt vi ihop och det var mysigt! Nu när han har semester så träffas vi knappt aldrig och det känns inte så kul.

Idag ska han åka iväg och jag vet inte när han kommer hem men på lördag ska vi åka på 30 års fest så jag antar att han är tillbaks tills dess. Funderar på om jag ska vara nykter på lördag för jag blev så himla bakfull efter att ha varit ute förra fredagen.

Nu måste jag fixa håret och sminka mig och sedan ska jag åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihi, är man tillräckligt full så är tequila gott!!!! Riktigt gott till och med. Det var jag som hade släpat med den där flaskan den där förfesten för en massa år sedan :D hade cirtonklyftor och salt med, ordning och reda!



Hehe, jag har med en Henrik som jag träffar aldeles för sällan! Men ikväll blir det mys!

2008-07-23 @ 12:24:18
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0