Då var det dags igen!

Att åka till jobbet och påbörja ännu en arbetsvecka och jag är så trött idag och vet knappt vart jag ska ta vägen. Hade en ganska så trevlig helg ialla fall en trevlig fredag och sedan halva söndagen men i övrigt var helgen tråkig. Jag var bakfull och det var tråkigt väder.

Regnar ute nu så det blir väl paraply och gummistövlar (eller inte gummistövlar, jag menar hur skulle det se ut?). Ställde mig på vågen nyss och såg att jag gåttner ett kilo och det måste bero på att jag inte hinner äta när jag är på jobbet, vissa dagar så hinner jag knappt äta lunch.

Nu är det bara att sminka mig och borsta tänderna och sedan måste jag iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0