Alkisen i grannhuset!

Det bor en skitfet alkis gubbe i huset mitt emot mitt och så fort det blir varmt ute så tar han med sig sina bärs och sitter på en bänk under ett träd och super hela dagarna. Förra året satt han där och var riktigt full och satt och skrek om att han ville ha 20 kronor och då var min lillebror hemma hos mig och vi var i lekparken en bit bort. Min lillebror blev jätterädd när han hörde den feta alkisgubben sitta och skrika så han ville inte leka hemma hos mig utan ville åka hem och leka där istället så vi började gå mot min bil och för att komma till bilen så var vi tvugna att gå förbi gubben som satt och gapade.

När vi gick förbi gubben så sa jag till honom att hålla tyst och inte sitta och gapa som ett cp och då började han skrika en massa fula saker til mig och min lillebror blev jätterädd och började nästan gråta och sprang till min bil.

Den här alkisgubben satt idag när jag kom hem från jobbet på bänken under trädet och söp och jag ska hämnas! Hämnas för att han fick min lillebror som då var 4 att bli jätterädd. Vad för hämnd har jag inte klurat ut än men något straff ska han få!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låna din brors paintballgevär och skjut honom.. Skjut honom tills han springer iväg av skräck. Han ska svettas som en gris och snubbla sigä därifrån.. tappa ut ölen. Eller ta reda på var han bor och gå dit mitt i natten och skräm livet ur han.

2008-07-10 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0