Åkte Camaro igår.

Vi åkte in till Powermeet igår med Henriks syster och hennes kille som har en Camaro. Det var faktiskt ganska så roligt. Vi körde runt lite och tittade på andra bilar och skrattade oss fördärvade åt vissa av raggarna (speciellt åt en jättefet kvinna som var så full att hon knappt kunde gå och sedan försökte hennes kille släpa henne men han var hälften så stor som henne så det gick inte så bra).

Ja gårdagen var riktigt lyckad! Idag funderar jag på om jag ska ta en sväng till IKEA och titta efter en present åt min lillasyster som fyller 22 år nästa söndag, om det inte blir IKEA så kommer jag att vara hemma och storstäda för det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0