Vad håriga ben jag har!

Har inte rakat benen sedan i lördags  och nu är de jättehåriga. Måste raka benen minst var tredje dag på sommaren för att de ska se ok ut. Lättare att vara killepå den fronten för då är det ok att ha håriga ben och jätteludna armar! Något som inte är snyggt på killar är skägg, vet inte varför men jag gillar det inte och tycker bara att det ser ovårdat ut! Haha sedan finns det de som gör frisyrer i skägget och det är annu värre!

Har varit uppe sedan kvart i sex och fixat och donat här hemma och nu är det snart dags att åka till jobbet. Funderar på om jag inte ska åka till Eskilstuna någon dag den här veckan för det finns en person som jag känner kan behöva prata ut lite. Ska ringa henne idag och kolla om hon vill hitta på något. Annars ska jag till Eskilstuna på lördag för då är det Å-festen och det ska bli kul!


Dags att borsta tänderna och fixa håret och sedan måste jag kila iväg till tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0